Pirkėjas pateikdamas užsakymą, turi pasirinkimą, atsiimti prekes iš parduotuvės / sandėlio, arba apmokėdamas pristatymo išlaidas gauti nurodytu adresu. 

Visos kainos elektroninėje parduotuvėje nurodytos eurais ir apima 21% PVM, ir yra nurodytos prie produktų. Prekių pristatymo mokestis bus įskaičiuotas į galutinę kainą.

Prekės pristatomos adresu, kurį įvedate užsakymo metu. Pristatymo adresas negali būti pakeistas vėliau. 

Prekių paruošimas išsiuntimui trunka 1-3 d.d., ir dažniausiai siunčiama Venipak kurjeriu.

PACK LT didžioji dalis prekių yra parduotuvėje, bet didesni kiekiai ar specifinės prekės gali būti centriniame sandėlyje. Pageidaujant atsiimti paletinius krovinius, reikėtų tartis dėl atsiėmimo iš sandėlio Galgiuose.

Jei Pirkėjo užsakytų prekių nėra sandėlyje (viso ar dalies kiekio), jos užsakomos iš gamintojo ar tiekėjo, ir prekių negalima pristatyti per 3-9 dienas, arba kitais atvejais, kai prekių pristatymas laiku yra neįmanomas, PACK LT praneša Pirkėjui per 3 darbo dienas nuo užsakymo gavimo kontaktiniu telefonu arba el. paštu. Pirkėjas taip pat bus informuotas apie numatomą užsakytos prekės pristatymo terminą, arba yra sutariama dėl avanso grąžinimo. 

Jei Pirkėjas praranda susidomėjimą prekėmis dėl ilgesnio nei įprasta pristatymo laiko, Pirkėjas turi teisę atšaukti užsakymą ir suma, kurią sumokėjo (kartu su pristatymo mokesčiu) grąžinama į Pirkėjo banko sąskaitą. 

Pirkėjas įpareigojamas patikrinti užsakytas prekes iš karto po pristatymo. Jei priimdamas prekes Pirkėjas įžvelgia skirtumą jų sandaroje arba kiekyje, prastą kokybę ar kitokį neatitikimą, lyginant su elektroninėje parduotuvėje pateikiama informacija arba pirkėjo pateiktomis specifikacijomis, Pirkėjas nedelsiant apie tai turi informuoti PACK LT elektroniniu paštu per web formą, arba info@packlt.lt.

Kai Pirkėjo užsakytas prekes pristato pašto įstaiga ar transporto bendrovės darbuotojas, Pirkėjas priima prekes ir pasirašo sąskaitoje. Prieš pasirašant, Pirkėjas turi įsitikinti, kad prekės yra teisingos komplektacijos, nesugadintos ir kitaip nepažeistos. Jei sandara skiriasi ar prekės pažeistos, atitinkamos pastabos surašomos važtaraštyje ir Pirkėjas pranešimą siunčia iš karto el. pašto adresu info@packlt.lt.

Siunčiant kurjeriais, atsitiktinio sunaikinimo rizika ir kita žala prekėms perduodama Pirkėjui, pristačius produktus į užsakyme nurodytą vietą. Dėl apgadinimo žalos reikėtų kreiptis į pristačiusio kurjerio tarnybą.